ادخل واكتب اي فيلم او مسلسل(اجنبي او عربي) انت عاوزه وانشاء الله اجيبهولك. 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ادخل واكتب اي فيلم او مسلسل(اجنبي او عربي) انت عاوزه وانشاء الله اجيبهولك. 829894
ادارة المنتدي ادخل واكتب اي فيلم او مسلسل(اجنبي او عربي) انت عاوزه وانشاء الله اجيبهولك. 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ادخل واكتب اي فيلم او مسلسل(اجنبي او عربي) انت عاوزه وانشاء الله اجيبهولك. 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ادخل واكتب اي فيلم او مسلسل(اجنبي او عربي) انت عاوزه وانشاء الله اجيبهولك. 829894
ادارة المنتدي ادخل واكتب اي فيلم او مسلسل(اجنبي او عربي) انت عاوزه وانشاء الله اجيبهولك. 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

2 مشترك

ادخل واكتب اي فيلم او مسلسل(اجنبي او عربي) انت عاوزه وانشاء الله اجيبهولك.

No Love
    No Love
    فريق اداره المنتدي
    فريق اداره المنتدي

ذكر عدد الرسائل : 1081
    البلد : egypt
    دعاء : ادخل واكتب اي فيلم او مسلسل(اجنبي او عربي) انت عاوزه وانشاء الله اجيبهولك. 15781610

ادخل واكتب اي فيلم او مسلسل(اجنبي او عربي) انت عاوزه وانشاء الله اجيبهولك. Empty ادخل واكتب اي فيلم او مسلسل(اجنبي او عربي) انت عاوزه وانشاء الله اجيبهولك.

مُساهمة من طرف No Love الخميس فبراير 12, 2009 5:59 am

بسم الله الرحمن الرحيم

طبعا بمناسبا عيد ميلاد توته الصغنطوطه و بناسبة عيد الحب
    احب اقولكم اي فيلم او مسرحيه او حلقات او كرتون .. من الاخر اي منوعات تليفزيونيه او سينمائيه اطلبوها .. وانشاء الله في خلال يومين تلاقوها عندكم
    بس ادعولي اني ما اتدبس في حاجه كبير
    وشكرا يا احلى اعضاء

No Love
    ganat
    ganat
    مشرف
    مشرف

انثى عدد الرسائل : 274
    البلد : الزقازيق
    دعاء : ادخل واكتب اي فيلم او مسلسل(اجنبي او عربي) انت عاوزه وانشاء الله اجيبهولك. 15781610

ادخل واكتب اي فيلم او مسلسل(اجنبي او عربي) انت عاوزه وانشاء الله اجيبهولك. Empty رد: ادخل واكتب اي فيلم او مسلسل(اجنبي او عربي) انت عاوزه وانشاء الله اجيبهولك.

مُساهمة من طرف ganat الأحد مايو 24, 2009 5:48 am

شكرا يا حسام انا دلوقتى مش عايزة حاجه بس لما اعوز ابقي اقلك اوكى وانا عارفه انك جدع مش بتتأخر

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 10:13 pm